Klachten

Indien een klant de dienstverlening van Evenmens als onvoldoende of onterecht ervaart kan hij een klacht indienen bij de klachtencommissie.

Tijdens het intake- en kennismakingsgesprek dat met iedere nieuwe klant wordt gevoerd komt het bestaan van de klachtencommissie en de klachtenprocedure aan de orde. De werkwijze van de commissie is vastgelegd in een reglement dat bij de contactpersoon van de klant of bij het kantoor van Evenmens kan worden opgevraagd.

Voordat een klacht formeel bij de commissie wordt ingediend wordt in een gesprek met de betrokkenen getracht om tot een oplossing te komen. Indien dit niet lukt kan de klant de klacht, bij voorkeur schriftelijk, indienen bij Evenmens ter attentie van de klachtencommissie, die de procedure in werking zet. Binnen twee weken ontvangt de klant een ontvangstbevestiging en informatie over de wijze van verdere afhandeling.

Agenda

di 20

Autisme Belevings Circuit Raalte

november 20 | 19:30 - 22:00
Raalte
wo 21

OASE wandeling voor mensen met een partner met autisme

november 21 | 10:00 - 12:00
Wierden
wo 21

De kracht van herinneringen Hellendoorn

november 21 | 10:45 - 13:00
Heino
wo 21

Alzheimer Café Twenterand

november 21 | 19:30 - 21:30