Klachten

Indien een klant de dienstverlening van Evenmens als onvoldoende of onterecht ervaart kan hij een klacht indienen bij de klachtencommissie.

Tijdens het intake- en kennismakingsgesprek dat met iedere nieuwe klant wordt gevoerd komt het bestaan van de klachtencommissie en de klachtenprocedure aan de orde. De werkwijze van de commissie is vastgelegd in een reglement dat bij de contactpersoon van de klant of bij het kantoor van Evenmens kan worden opgevraagd.

Voordat een klacht formeel bij de commissie wordt ingediend wordt in een gesprek met de betrokkenen getracht om tot een oplossing te komen. Indien dit niet lukt kan de klant de klacht, bij voorkeur schriftelijk, indienen bij Evenmens ter attentie van de klachtencommissie, die de procedure in werking zet. Binnen twee weken ontvangt de klant een ontvangstbevestiging en informatie over de wijze van verdere afhandeling.

Agenda

za 26

Vriendenkring bijeenkomst

augustus 26 | 15:00 - 18:00
Rijssen
zo 03
di 05

Alzheimer Café Raalte

september 5 | 19:30 - 21:30
Raalte
ma 11

Autisme Belevings Circuit (ABC)

september 11 | 19:30 - 22:00
Vriezenveen